nauka odbywa się w formie zabawy w niewielkich grupach i w ładnych, kolorowych salach
gwarantuje rozwój, płynne przejścia na kolejne poziomy oraz kontynuację procesu nauczania
zaspokaja potrzeby dzieci w różnym wieku i na różnym poziomie
zawiera wyjątkowo duży zasób słów (wprowadzanych i ćwiczonych zawsze w zdaniach) oraz tekstów, a same zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę pod stałym nadzorem metodycznym
zawiera ‘Poradnik dla rodziców’ oraz zapewnia bieżącą informację na temat kursu w postaci lekcji otwartych, regularnych e-maili, spotkań z rodzicami oraz rzetelnego systemu ewaluacji postępów dziecka
zasady licencyjne stoją na straży wysokiego standardu realizacji kursów i odpowiedniego przygotowania nauczycieli
zawiera dużo dziecięcego humoru i bajkową oprawę
zarówno jeśli chodzi o Pakiet Edukacyjny, jak i materiał językowy pozwalający na całkowite ‘zanurzenie się’ w języku obcym
naturalnemu przyswajaniu języka i prawdziwie komunikacyjny
Obserwacje naszych metodyków pokazują, że dzięki Teddy Eddie dziecko przyswaja do pięciu razy więcej słów niż przy użyciu standardowych podręczników. Swobodna rozmowa jest możliwa szybciej, niż w przypadku używania innych metod. Rodzic bardzo szybko widzi efekty nauczania, które rozciągają się poza znajomość słówek – wiele zdań i kontekstów sprawia, że dziecko uczy się myśleć w obcym języku, co poprawia jego zdolności kojarzenia.
Zajęcia są regularnie hospitowane i omawiane z Opiekunem Metody. Wybrane lekcję są nagrywane, a następnie oglądane przez metodyków Licencjodawcy. Omawiamy je według specjalnego STANDARDU METODY TEDDY EDDIE, tak aby nie tylko zapewnić najwyższą jakość kursów, ale również stale rozwijać lektorów prowadzących zajęcia.
Bardzo ważnym aspektem metody jest KONTAKT LEKTORA Z RODZICAMI, którzy mogą liczyć na:
Pierwszym celem metody jest zadowolenie dziecka - zależy nam, by polubiło naukę języka obcego, chętnie przychodziło na lekcje i pewnie czuło się w środowisku klasy. Dlatego ważne i celowe jest obserwowanie reakcji, zachowań i postępów dziecka oraz dzielenie się tymi spostrzeżeniami z lektorem.
Weryfikowanie postępów językowych bywa rzeczą niełatwą dla rodzica, ale i dla lektora. Dzieje się tak dlatego, że bardzo często zachowanie dziecka znacznie różni się na zajęciach i w domu. Zdarza się, że w klasie uczeń euforycznie bierze udział w zajęciach, wszystko rozumie, śpiewa piosenki i gra w gry, natomiast w domu nie potrafi lub nie chce niczym się pochwalić. Czasami zdarza się odwrotnie: w domu dziecko jest aktywne, opowiada rodzicom bajki, gra z nimi w gry, śpiewa piosenki, a na lekcji jest ciche, bardziej nieśmiałe i prawie się nie odzywa.
Dlatego zachęcamy do częstego kontaktu z lektorem, wzajemnej wymiany informacji i współpracy.
Informacje na temat podstawowych umiejętności i wiedzy, którą dziecko będzie nabywać w trakcie kursu zostały zawarte w „Poradniku dla rodziców”.
Minimum programowe jest takie samo dla wszystkich uczniów. Często jednak postępy dzieci są znacznie większe, bywa, że zaskakują samych twórców metody! Czy i kiedy tak się dzieje, zależy od wielu czynników: frekwencji, wieku dziecka, lat nauki, osłuchania w domu, indywidualnych predyspozycji i charakteru.
Pod koniec każdego semestru lektor przygotowuje szczegółowy Raport o Postępach Dziecka, w którym brane są pod uwagę: stopień opanowania słownictwa, stopień zgłębienia przerabianych tekstów, umiejętność reagowania na polecenia i odpowiadania na pytania, udział w grach i zabawach.
W skład Pakietu Edukacyjnego wchodzi dostęp do nagrań z kursu, z których dziecko powinno regularnie korzystać w domu. Wystarczy, że rodzic naciśnie guzik PLAY i powtórki językowe gotowe!
Efekty daje nawet samo bierne słuchanie nagrań z kursu kilka razy w tygodniu. Dziecko w tym czasie może bawić się lub zajmować innymi czynnościami (na przykład rysować).
Dodatkowo Pakiet Edukacyjny Teddy Eddie został wyposażony w dostęp do materiałów metody deDOMO stworzonej przez dra Grzegorza Śpiewaka.