EnglishLab

Teddy Eddie

Zapoznaj się z cechami metody i zapisz dziecko na kurs!
Teddy Eddie logo

PRZYJAZNA

nauka odbywa się w formie zabawy w niewielkich grupach i w ładnych, kolorowych salach

WIELOPOZIOMOWA

gwarantuje rozwój, płynne przejścia na kolejne poziomy oraz kontynuację procesu nauczania

ELASTYCZNA

zaspokaja potrzeby dzieci w różnym wieku i na różnym poziomie

AMBITNA

zawiera wyjątkowo duży zasób słów (wprowadzanych i ćwiczonych zawsze w zdaniach) oraz tekstów, a same zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę pod stałym nadzorem metodycznym

PRZYJAZNA RODZICOM

zawiera ‘Poradnik dla rodziców’ oraz zapewnia bieżącą informację na temat kursu w postaci lekcji otwartych, regularnych e-maili, spotkań z rodzicami oraz rzetelnego systemu ewaluacji postępów dziecka

WIARYGODNA

zasady licencyjne stoją na straży wysokiego standardu realizacji kursów i odpowiedniego przygotowania nauczycieli

WESOŁA

zawiera dużo dziecięcego humoru i bajkową oprawę

BOGATA

zarówno jeśli chodzi o Pakiet Edukacyjny, jak i materiał językowy pozwalający na całkowite ‘zanurzenie się’ w języku obcym

BLISKA

naturalnemu przyswajaniu języka i prawdziwie komunikacyjny

Obserwacje naszych metodyków pokazują, że dzięki Teddy Eddie dziecko przyswaja do pięciu razy więcej słów niż przy użyciu standardowych podręczników. Swobodna rozmowa jest możliwa szybciej, niż w przypadku używania innych metod. Rodzic bardzo szybko widzi efekty nauczania, które rozciągają się poza znajomość słówek – wiele zdań i kontekstów sprawia, że dziecko uczy się myśleć w obcym języku, co poprawia jego zdolności kojarzenia.

Najważniejsze założenia metodyki Teddy Eddie:
EFEKT "ZANURZENIA"
W JĘZYKU
Język to nie zbiór pojedynczych słówek przedstawionych na obrazkach. Liczą się zdania, teksty, dłuższe wypowiedzi i manipulowanie językiem. Dopiero to daje efekt „zanurzenia” w języku.
WIĘCEJ NIŻ ZABAWA
I OSŁUCHANIE
Nauka języka angielskiego dla dzieci to dużo więcej niż zabawa i osłuchanie. Wymierne efekty są bardzo ważne i osiągalne. Znamy wiele sposobów, aby motywować dzieci do używania języka obcego podczas zajęć i poza nimi.
PRZEMAWIA
DO NOWOCZESNEGO DZIECKA
Zawartość kursu musi przemawiać do nowoczesnego dziecka. Ciekawość wzbudzają raczej nowoczesne nagrania, humor, styl z gier komputerowych czy kreskówek, niegrzeczne śpiewające ptaszki i latające motylki. Dzisiejsze dzieci lubią i chcą być cool.

LEKTORZY

Prowadzący zajęcia przechodzą skrupulatną rekrutację według wytycznych Licencjodawcy. Sprawdzany jest ich poziom językowy, wymowa oraz predyspozycje do pracy z dziećmi.
Wybrana kadra przechodzi szkolenia dotyczące metodyki nauczania języka obcego, specyfiki pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz pracy z metodą. Następnie wyposażamy ich w szczegółowe instrukcje, procedury, plany zajęć oraz materiały, które uatrakcyjniają lekcje.

Zajęcia są regularnie hospitowane i omawiane z Opiekunem Metody. Wybrane lekcję są nagrywane, a następnie oglądane przez metodyków Licencjodawcy. Omawiamy je według specjalnego STANDARDU METODY TEDDY EDDIE, tak aby nie tylko zapewnić najwyższą jakość kursów, ale również stale rozwijać lektorów prowadzących zajęcia.

RODZICE

Bardzo ważnym aspektem metody jest KONTAKT LEKTORA Z RODZICAMI, którzy mogą liczyć na:

Pakiet Edukacyjny:
Zestaw Kursanta Teddy Eddie

Ewaluacja wyników nauczania:

Pierwszym celem metody jest zadowolenie dziecka - zależy nam, by polubiło naukę języka obcego, chętnie przychodziło na lekcje i pewnie czuło się w środowisku klasy. Dlatego ważne i celowe jest obserwowanie reakcji, zachowań i postępów dziecka oraz dzielenie się tymi spostrzeżeniami z lektorem.

Weryfikowanie postępów językowych bywa rzeczą niełatwą dla rodzica, ale i dla lektora. Dzieje się tak dlatego, że bardzo często zachowanie dziecka znacznie różni się na zajęciach i w domu. Zdarza się, że w klasie uczeń euforycznie bierze udział w zajęciach, wszystko rozumie, śpiewa piosenki i gra w gry, natomiast w domu nie potrafi lub nie chce niczym się pochwalić. Czasami zdarza się odwrotnie: w domu dziecko jest aktywne, opowiada rodzicom bajki, gra z nimi w gry, śpiewa piosenki, a na lekcji jest ciche, bardziej nieśmiałe i prawie się nie odzywa.

Dlatego zachęcamy do częstego kontaktu z lektorem, wzajemnej wymiany informacji i współpracy.

Informacje na temat podstawowych umiejętności i wiedzy, którą dziecko będzie nabywać w trakcie kursu zostały zawarte w „Poradniku dla rodziców”.

Minimum programowe jest takie samo dla wszystkich uczniów. Często jednak postępy dzieci są znacznie większe, bywa, że zaskakują samych twórców metody! Czy i kiedy tak się dzieje, zależy od wielu czynników: frekwencji, wieku dziecka, lat nauki, osłuchania w domu, indywidualnych predyspozycji i charakteru.

Pod koniec każdego semestru lektor przygotowuje szczegółowy Raport o Postępach Dziecka, w którym brane są pod uwagę: stopień opanowania słownictwa, stopień zgłębienia przerabianych tekstów, umiejętność reagowania na polecenia i odpowiadania na pytania, udział w grach i zabawach.

Teddy Eddie w domu:

Dzieci uzyskują lepsze rezultaty, jeżeli mają kontakt z językiem również w domu.

W skład Pakietu Edukacyjnego wchodzi dostęp do nagrań z kursu, z których dziecko powinno regularnie korzystać w domu. Wystarczy, że rodzic naciśnie guzik PLAY i powtórki językowe gotowe!

Efekty daje nawet samo bierne słuchanie nagrań z kursu kilka razy w tygodniu. Dziecko w tym czasie może bawić się lub zajmować innymi czynnościami (na przykład rysować).

Komponenty metody dają wiele innych możliwości zabaw edukacyjnych w domu.
W ‘Poradniku dla rodziców’ znajdują się wszystkie teksty z kursu (opowiadania, piosenki, wierszyki) oraz słownictwo z każdego rozdziału wraz z polskim tłumaczeniem. Jeżeli rodzic ma ochotę, może skorzystać z naszych pomysłów na użycie podręcznika, nagrań z kursu oraz mini-zestawu z obrazkami do zabaw z dzieckiem. Ponadto dziecko może korzystać za specjalnie przygotowanej pod konkretną księgę Teddy Eddie aplikacji PLAC ZABAW, dzięki której będzie utrwalać materiał pomiędzy zajęciami.

Dodatkowo Pakiet Edukacyjny Teddy Eddie został wyposażony w dostęp do materiałów metody deDOMO stworzonej przez dra Grzegorza Śpiewaka.

Jest to metoda proponująca wykorzystanie domowych sytuacji do naturalnego wprowadzania zwrotów i zdań w języku obcym.